2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları ve Kayıt İşlemleri

Küçült Yazı Tipi Büyüt
YATAY GEÇİŞ SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ DUYURU

SONUÇLARIN İLANI 
 
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz yarıyılında Kurum İçi, Kurumlar Arası ve Merkezi Yerleştirme (Ek Madde-1) ile yerleştirilen adaylar sonuçları 27 Ağustos 2021 Cuma gününden itibaren (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) adresinden başvuruda kullandıkları kullanıcı adı ve şifrelerle görebileceklerdir. 

KAYIT İŞLEMLERİ

1-
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz yarıyılında Kurum İçi, Kurumlar Arası ve Merkezi Yerleştirme (Ek Madde-1) ile yerleştirilen adayların kayıt işlemleri;
  • Başvurusu online alınanların, kayıtları başvuru yaptıkları sistem üzerinden (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) online yapılacaktır.
  • Başvurusu şahsen ve/veya e-posta yoluyla alınanların kayıtları, birimlerin resmi e-posta adreslerine istenilen evrakların kayıt tarihleri içerisinde gönderilmesi yoluyla yapılacaktır. 
2- 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz yarıyılında Çift Anadal veya Yandal Programlarına yerleştirilen adayların kayıt işlemleri;
  • Çift Anadal veya Yandal Programlarına yerleştirilen adayların kayıtları, birimlerin resmi e-posta adreslerine istenilen evrakların kayıt tarihleri içerisinde gönderilmesi yoluyla yapılacaktır. 
3- Kayıtta yaşanan sorunlar ve belgeleri için kayıt yapılacak okul ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. İletişim numaraları için tıklayınız.


KAYIT TARİHLERİ

Tüm yatay geçiş başvuruları için kayıt tarihleri;
  


31 Ağustos - 03 Eylül 2021  Kesin Kayıtların Yapılması
08-10 Eylül 2021* Yedek Kayıtların Yapılması

Not: *Yedek kayıt tarihleri yedekten yerleşen adaylar için geçerlidir.

ÖĞRENCİ NUMARASININ ALINABİLECEĞİ ADRESLER

Şahsen ve/veya e-posta ile yapılan kayıt işlemlerinden sonra öğrenci numarasının alınabileceği adresler.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

  • Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
  • Onaylı ders içerikleri Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.) (Hazırlık sınıfından yatay geçiş yapanların bu belgeleri getirmesine gerek yoktur.)
  • Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
  • Yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge (kayıtlı olduğu üniversiteden alınacak belge)
  • Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge (sağlık raporu, sicil kaydı vb.)
  • 1 Adet vesikalık resim
  • Katkı Payı/Öğrenim ücretinin yatırılması 

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİNİN ÖDENMESİ

Katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak adaylar, Türkiye’deki tüm Vakıfbank Mobil Bankacılık ve Vakıfbank ATM'lerinden öğrenci numarası ile 31 Ağustos 2021 tarihinden itibaren 10 Eylül 2021 tarihinde saat 17:00’a kadar, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Adına Online Tahsilat/Kurum Faturadan yatırabilirler.(Öğrenci numaranız ile ATM ve Mobil Bankacılık kullanarak ücretinizi yatırabilirsiniz.) (Tutarlar otomatik olarak çıkacaktır).(Ayrıca havale ücreti alınmayacaktır.)

GENEL BİLGİLER

1- Başvuru, yerleştirme ve kayıt sürecinde tahrif edilmiş, sahte, eksik ve yanlış belge sunanların ve sundukları daha sonra anlaşılanların kesin kayıtları yapılmış olsa bile yapılan işlemleri iptal edilecektir.
2- Kayıtları tamamlanan ve ders intibakı yapılacak olan öğrencilerin intibak işlemleri, beyan ettikleri transkript ve ders içerikleri üzerinden ilgili komisyonlar tarafından yapılacaktır. Ders içeriği bulunmayanların intibak işlemleri ilgili komisyonlarca, geçiş yaptıkları üniversitenin resmi web sayfasındaki bilgi paketlerindeki içerikler dikkate alınarak yapılabilecektir.
3-ONLİNE KAYIT YAPTIRAN ADAYLARIN, kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı “Yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge” ile kayıt olacağı program için varsa istenilen sağlık raporu, sicil kaydı vb. belgesini 10 Eylül 2021 tarihine kadar kayıt yaptırdığı programın öğrenci işleri birimine e posta ve/veya posta/kargo yoluyla teslim etmesi gerekmektedir.
4-ŞAHSEN VE/VEYA E-POSTA İLE KAYIT YAPTIRAN ADAYLARIN, belgeleri tamamlayarak şahsen ve/veya e-posta ile ilgili birimin öğrenci işleri bürosuna kayıt süresi içerisinde teslim etmesi gerekmektedir. Kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı “Yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge” ile kayıt olacağı program için varsa istenilen sağlık raporu, sicil kaydı vb. belgesini 10 Eylül 2021 tarihine kadar kayıt yaptırdığı programın öğrenci işleri birimine e posta ve/veya posta/kargo yoluyla teslim etmesi gerekmektedir.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Her Hakkı Saklıdır
[]
IPv6 Etkin