2025-2026 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

2025-2026 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

Küçült Yazı Tipi Büyüt
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
2025-2026 ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI
 
KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılına kurum içi yatay geçiş ile ilgili kontenjanlar, başvuru koşulları, gerekli belgeler ve başvuru tarihleri ile ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda belirtilmiştir.

A- KONTENJAN

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin diploma programlarına ait kurum içi yatay geçiş kontenjanları (Ek-1)’ de sunulmuştur.

B- KOŞULLAR

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge'de belirtilen koşulları sağlamak.

C- BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER 

  1. Vesikalık Resim (JPG Formatında)
  2. Not Belgesi (Transkript) (PDF Formatında)
  3. Öğrenci Belgesi ve Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (PDF Formatında)
  4. ÖSYS/YKS Sonuç Belgesi (PDF Formatında) 

D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
 

  1. Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (e-Devletten alınan belgeler geçerlidir.)
  2. Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
  3. Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
  4. 2025-2026 Kurumiçi Yatay Geçiş Başvuru işleminin tamamlandığına dair Başvuru çıktısı
  5. Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge. (sağlık raporu vb. belge istenilen programlar için) 

E- TAKVİM

Yatay Geçiş Başvuruları 28 Temmuz 2025 tarihinden başlayıp 01 Ağustos 2025 Cuma günü saat 17.30’a kadar  https://w3.beun.edu.tr/ adresinden online (çevrimiçi) olarak yapılacaktır.


28 Temmuz-01 Ağustos 2025 Başvuruların Alınması
04-08 Ağustos 2025 Başvuruların Değerlendirilmesi/Sonuçların İlanı
13-15 Ağustos 2025 Kesin Kayıtların Yapılması (Başvuru Sistemi Üzerinden Online Kayıt Yapılacaktır)