2025-2026 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

2025-2026 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

Küçült Yazı Tipi Büyüt
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
2025-2026 ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
 
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılına yatay geçiş yoluyla kabul edilecek öğrencilerde aranacak nitelikler, gerekli belgeler ve başvuru tarihleri ile ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda belirtilmiştir.

A- KONTENJAN

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin diploma programlarına ait lisans ve önlisans kontenjanları Ek-1 ve Ek-2'de sunulmuştur. 

B- KOŞULLAR

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge'de belirtilen koşulları sağlamak.
   
C- BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER 
                                                                     
  1. Vesikalık Resim (JPG Formatında)
  2. Not Belgesi (Transkript) (PDF Formatında)
  3. Öğrenci Belgesi ve Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (PDF Formatında)
  4. ÖSYS/YKS Sonuç Belgesi (Yerleşme Puanı) (PDF Formatında) 
 
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
 
  1. Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (e-Devletten alınan belgeler geçerlidir.)
  2. Onaylı ders içerikleri (Onaylı ders içerikleri Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
  3. Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
  4. 2025-2026 Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru işleminin tamamlandığına dair Başvuru çıktısı
  5. Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge. (sağlık raporu vb. belge istenilen programlar için)

E-TAKVİM
 

Yatay Geçiş Başvuruları 04 Ağustos 2025 tarihinden başlayıp 22 Ağustos 2025 Cuma günü saat 17.30’a kadar  https://w3.beun.edu.tr/ adresinden online (çevrimiçi) olarak yapılacaktır.



04-22 Ağustos 2025

Başvuruların alınması

25-28 Ağustos 2025

Başvuruların Değerlendirilmesi/Sonuçların İlanı

02-04 Eylül 2025

Kesin Kayıtların yapılması (Başvuru Sistemi Üzerinden Online Kayıt Yapılacaktır)

08 Eylül 2025

Boş Kalan Kontenjanların İlanı

10-12 Eylül 2025

Yedek Kayıtların yapılması