ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
2024-2025 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılına kurum içi yatay geçiş ile ilgili kontenjanlar, başvuru koşulları, gerekli belgeler ve başvuru tarihleri ile ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda belirtilmiştir.
A- KONTENJAN
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin diploma programlarına ait kurum içi yatay geçiş kontenjanları (Ek-1)’ de sunulmuştur.
B- KOŞULLAR
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge'de belirtilen koşulları sağlamak.
C- BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER
- Vesikalık Resim (JPG Formatında)
- Not Belgesi (Transkript) (PDF Formatında)
- Öğrenci Belgesi ve Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (PDF Formatında)
- ÖSYS/YKS Sonuç Belgesi (PDF Formatında)
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
- Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
- 2024-2025 Kurumiçi Yatay Geçiş Başvuru işleminin tamamlandığına dair Başvuru çıktısı
- Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge. (sağlık raporu vb. belge istenilen programlar için)
E- TAKVİM
Yatay Geçiş Başvuruları 27 Ocak 2025 tarihinden başlayıp 29 Ocak 2025 Çarşamba günü saat 17.30’a kadar https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx adresinden online (çevrimiçi) olarak yapılacaktır.
| 27-29 Ocak 2025 | Başvuruların Alınması |
| 30-31 Ocak 2025 | Başvuruların Değerlendirilmesi/Sonuçların İlanı |
| 04-06 Şubat 2025 | Kesin Kayıtların Yapılması |
