2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KURUM İÇİ, KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ ve ÇİFT ANADAL İLE YANDAL PROGRAMLARI BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KURUM İÇİ, KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ ve ÇİFT ANADAL İLE YANDAL PROGRAMLARI BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ

Küçült Yazı Tipi Büyüt
YATAY GEÇİŞ SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ DUYURU

SONUÇLARIN İLANI 
 
1- 2023-2024  Eğitim-Öğretim  Yılı  Bahar  Yarıyılında  Üniversitemiz  Programlarına  Kurum İçi ve Kurumlar Arası Yatay Geçiş  başvurusunda bulunan  adaylar  yerleştirme  sonuçlarını    09 Şubat 2024 Cuma günü saat 17.30'dan  itibaren (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) adresinden başvuruda kullandıkları kullanıcı adı ve şifrelerle görebileceklerdir. 

KURUM İÇİ VE KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ KAYIT İŞLEMLERİ

A)
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar yarıyılında Kurum İçi ve Kurumlar Arası yatay geçiş  ile yerleştirilen adayların kayıt işlemleri; online olarak, başvuru yaptıkları sistem üzerinden (https://obs.beun.edu.tr/oibs/hoa_app/login.aspx) yapılacaktır.

B) Özel Yetenek Programlarına başvuru yapan adayların sonuçları başvuru yaptıkları birimin resmi web sayfasında ilan edilecektir.



2-
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar yarıyılında Çift Anadal veya Yandal Programlarına başvuran adayların yerleştirme sonuçları başvuruda bulundukları okullların resmi web sayfalarında ilan edilecektir.


Çift Anadal veya Yandal Programlarına yerleştirilen adayların kayıtları, kayıt tarihleri içerisinde şahsen yapılacaktır. 
 

3- Kayıtta yaşanacak sorunlar ve kayıt belgeleri için kayıt yapılacak okul ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. İletişim numaraları için tıklayınız.



KAYIT TARİHLERİ

Tüm yatay geçiş başvuruları için kayıt tarihleri;
  
Kesin Kayıtların Yapılması 12 - 14 Şubat 2024
Yedek Kayıtların Yapılması 19 - 21 Şubat 2024*
                                                                               Not: *Yedek kayıt tarihleri yedekten yerleşen adaylar için geçerlidir.



ÖĞRENCİ NUMARASININ ALINABİLECEĞİ ADRESLER

Şahsen yapılan kayıt işlemlerinden sonra öğrenci numarasının alınabileceği adresler.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)

2- Onaylı ders içerikleri Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.) (Hazırlık sınıfından yatay geçiş yapanların bu belgeleri getirmesine gerek yoktur.)

3- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)

4- Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge (sağlık raporu, sicil kaydı vb.)

5- Katkı Payı/Öğrenim ücretinin yatırılması 

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİNİN ÖDENMESİ

ASİL KONTENJANDAN YERLEŞEN ADAYLAR İÇİN;

Katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak adaylar, Türkiye’deki tüm Vakıfbank Mobil Bankacılık ve Vakıfbank ATM'lerinden öğrenci numarası ile 12 Şubat 2024 tarihinden itibaren 14 Şubat 2024 tarihinde saat 17:00’a kadar, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Adına Online Tahsilat/Kurum Faturadan yatırabilirler.(Öğrenci numaranız ile ATM ve Mobil Bankacılık kullanarak ücretinizi yatırabilirsiniz.) (Tutarlar otomatik olarak çıkacaktır).(Ayrıca havale ücreti alınmayacaktır.)

YEDEK KONTENJANDAN YERLEŞEN ADAYLAR İÇİN;

Katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak adaylar, Türkiye’deki tüm Vakıfbank Mobil Bankacılık ve Vakıfbank ATM'lerinden öğrenci numarası ile 19 Şubat 2024 tarihinden itibaren 21 Şubat 2024 tarihinde saat 17:00’a kadar, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Adına Online Tahsilat/Kurum Faturadan yatırabilirler.(Öğrenci numaranız ile ATM ve Mobil Bankacılık kullanarak ücretinizi yatırabilirsiniz.) (Tutarlar otomatik olarak çıkacaktır).(Ayrıca havale ücreti alınmayacaktır.)



2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KATKI PAYI/ ÖĞRENİM ÜCRETİ TUTARLARI

GENEL BİLGİLER


1- Başvuru, yerleştirme ve kayıt sürecinde tahrif edilmiş, sahte, eksik ve yanlış belge sunanların ve sundukları daha sonra anlaşılanların kesin kayıtları yapılmış olsa bile yapılan işlemleri iptal edilecektir.

2- Kayıtları tamamlanan ve ders intibakı yapılacak olan öğrencilerin intibak işlemleri, beyan ettikleri transkript ve ders içerikleri üzerinden ilgili komisyonlar tarafından yapılacaktır. Ders içeriği bulunmayanların intibak işlemleri ilgili komisyonlarca, geçiş yaptıkları üniversitenin resmi web sayfasındaki bilgi paketlerindeki içerikler dikkate alınarak yapılabilecektir.

3-ONLİNE KAYIT YAPTIRAN ADAYLARIN, kayıt olacağı program için varsa istenilen sağlık raporu, sicil kaydı vb. belgesini 21 Şubat 2024  tarihine kadar kayıt yaptırdığı programın öğrenci işleri birimine e posta ve/veya posta/kargo yoluyla teslim etmesi gerekmektedir.

4-ŞAHSEN KAYIT YAPTIRAN ADAYLARIN, belgeleri tamamlayarak şahsen ilgili birimin öğrenci işleri bürosuna kayıt süresi içerisinde teslim etmesi gerekmektedir. 



Yayınlanma Tarihi : 09.02.2024

Duyurular