2024-2025 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

2024-2025 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Koşulları, Kontenjanları ve Tarihleri

Küçült Yazı Tipi Büyüt
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
2024-2025 ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
 
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılına yatay geçiş yoluyla kabul edilecek öğrencilerde aranacak nitelikler, gerekli belgeler ve başvuru tarihleri ile ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda belirtilmiştir.

A- KONTENJAN

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin diploma programlarına ait lisans ve önlisans kontenjanları Ek-1 ve Ek-2'de sunulmuştur. 

B- KOŞULLAR

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge'de belirtilen koşulları sağlamak.
   
C- BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER 
                                                                     
  1. Vesikalık Resim (JPG Formatında)
  2. Not Belgesi (Transkript) (PDF Formatında)
  3. Öğrenci Belgesi ve Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (PDF Formatında)
  4. ÖSYS/YKS Sonuç Belgesi (PDF Formatında) 
 
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
 
  1. Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
  2. Onaylı ders içerikleri (Onaylı ders içerikleri Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
  3. Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
  4. 2024-2025 Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuru işleminin tamamlandığına dair Başvuru çıktısı
  5. Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge. (sağlık raporu vb. belge istenilen programlar için)

E-TAKVİM
 

Yatay Geçiş Başvuruları 05 Ağustos 2024 tarihinden başlayıp 29 Ağustos 2024 Perşembe günü saat 17.30’a kadar  https://w3.beun.edu.tr/ adresinden online (çevrimiçi) olarak yapılacaktır.



05-29 Ağustos 2024

Başvuruların alınması

02-06 Eylül 2024

Başvuruların Değerlendirilmesi/Sonuçların İlanı

09-13 Eylül 2024

Kesin Kayıtların yapılması

16 Eylül 2024

Boş Kalan Kontenjanların İlanı

19-20 Eylül 2024

Yedek Kayıtların yapılması





Yayınlanma Tarihi : 05.07.2024