2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ KONTENJANLARINA YEDEK KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ KONTENJANLARINA YEDEK KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ

Küçült Yazı Tipi Büyüt
KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ YEDEK ADAY KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ DUYURU

SONUÇLARIN İLANI 
 
1- 2024-2025  Eğitim-Öğretim  Yılı  Güz  Yarıyılında  Üniversitemiz  Programlarına Kurumlar Arası Yatay Geçiş Yedek Kontenjanları başvuru yaptıkları birimin resmi web sayfasında ilan edilecektir.

KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ YEDEK KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN YAPILMASI GEREKENLER.

1. Kurumlar arası yatay geçiş ile yedek kontenjandan faydalanmak isteyen adayların YEDEK KAYIT BAŞVURU DİLEKÇESİNİ doldurarak yedek kayıtların yapılacağı 19-20 Eylül 2024 tarihleri arasında ilgili  Dekanlığın/ Müdürlüğün resmi e-posta adresine göndermesi gerekmektedir. 

2. Yedek kayıt için son başvuru tarihi 20 Eylül 2024 saat 17:30’dur. (17:30'dan sonra gönderilen dilekçeler dikkate alınmayacaktır.)

3. Yedek Kontenjan dahilinde dilekçe ile başvuru yapanlar arasında yedek sırasına göre kesin kayıtları 23 Eylül 2024 tarihine kadar ilgili birim tarafından yapılacaktır.

4. Kesin kaydı yapılan adayların kayıt için gerekli belgelerini 26 Eylül 2024 tarihine kadar ilgili birim öğrenci işlerine iletmeleri gerekmektedir.

5. Kayıtta yaşanacak sorunlar ve kayıt belgeleri için kayıt yapılacak okul ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. İletişim numaraları için tıklayınız.



KAYIT TARİHLERİ

Tüm yatay geçiş başvuruları için kayıt tarihleri;
  
Yedek Kayıtların Yapılması 19 - 20 Eylül 2024*
                                                                             
                                                                                                       Not: *Yedek kayıt tarihleri yedekten yerleşen adaylar için geçerlidir.



ÖĞRENCİ NUMARASININ ALINABİLECEĞİ ADRESLER

Kayıt işlemlerinden sonra öğrenci numarasının alınabileceği adresler.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)

2- Onaylı ders içerikleri Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.) (Hazırlık sınıfından yatay geçiş yapanların bu belgeleri getirmesine gerek yoktur.)

3- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)

4- Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge (sağlık raporu, sicil kaydı vb.)

5- Katkı Payı/Öğrenim ücretinin yatırılması 

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİNİN ÖDENMESİ


YEDEK KONTENJANDAN YERLEŞEN ADAYLAR İÇİN;

Katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak adaylar, Türkiye’deki tüm Vakıfbank Mobil Bankacılık ve Vakıfbank ATM'lerinden öğrenci numarası ile 24 Eylül 2024 tarihinden itibaren 26 Eylül 2024 tarihinde saat 17:00’a kadar, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Adına Online Tahsilat/Kurum Faturadan yatırabilirler.(Öğrenci numaranız ile ATM ve Mobil Bankacılık kullanarak ücretinizi yatırabilirsiniz.) (Tutarlar otomatik olarak çıkacaktır).(Ayrıca havale ücreti alınmayacaktır.)



2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KATKI PAYI/ ÖĞRENİM ÜCRETİ TUTARLARI

GENEL BİLGİLER


1- Başvuru, yerleştirme ve kayıt sürecinde tahrif edilmiş, sahte, eksik ve yanlış belge sunanların ve sundukları daha sonra anlaşılanların kesin kayıtları yapılmış olsa bile yapılan işlemleri iptal edilecektir.

2- Kayıtları tamamlanan ve ders intibakı yapılacak olan öğrencilerin intibak işlemleri, beyan ettikleri transkript ve ders içerikleri üzerinden ilgili komisyonlar tarafından yapılacaktır. Ders içeriği bulunmayanların intibak işlemleri ilgili komisyonlarca, geçiş yaptıkları üniversitenin resmi web sayfasındaki bilgi paketlerindeki içerikler dikkate alınarak yapılabilecektir.



Yayınlanma Tarihi : 16.09.2024