ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
2024-2025 ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI
KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılına kurum içi yatay geçiş ile ilgili kontenjanlar, başvuru koşulları, gerekli belgeler ve başvuru tarihleri ile ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda belirtilmiştir.
A- KONTENJAN
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin diploma programlarına ait kurum içi yatay geçiş kontenjanları (Ek-1)’ de sunulmuştur.
B- KOŞULLAR
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge'de belirtilen koşulları sağlamak.
C- BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER
- Vesikalık Resim (JPG Formatında)
- Not Belgesi (Transkript) (PDF Formatında)
- Öğrenci Belgesi ve Disiplin cezası almadığına ilişkin belge (PDF Formatında)
- ÖSYS/YKS Sonuç Belgesi (PDF Formatında)
D- KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
- Onaylı Not belgesi (Transkript): Başvuruda bulunan öğrencinin ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge (kopya kabul edilmez.)
- Onaylı ders içerikleri (Üniversitelerin resmi web sayfalarından (öğrenci bilgi paketi, ders bilgi paketi, eğitim bilgi sistemi vb.) alınmış belgeler geçerlidir.)
- Öğrenci belgesi (son bir ay içerisinde alınmış), (e-Devlet belgesi geçerlidir.)
- 2023-2024 Kurumiçi Yatay Geçiş Başvuru işleminin tamamlandığına dair Başvuru çıktısı
- Başvurduğu programın ÖSYS/YKS Kılavuzunda yer alan “Bakınızlar” başvuru koşullarını sağladığını gösteren belge. (sağlık raporu vb. belge istenilen programlar için)
E- TAKVİM
Yatay Geçiş Başvuruları 29 Temmuz 2024 tarihinden başlayıp 02 Ağustos 2024 Cuma günü saat 17.30’a kadar https://w3.beun.edu.tr/ adresinden online (çevrimiçi) olarak yapılacaktır.

29 Temmuz-02 Ağustos 2024 | Başvuruların Alınması |
05-09 Ağustos 2024 | Başvuruların Değerlendirilmesi/Sonuçların İlanı |
14-16 Ağustos 2024 | Kesin Kayıtların Yapılması |
